Fredag. - Två dagar till BF.

Nej, kunde självklart inte sova så sent som jag önskat. Vaknade för drygt en timme sen utav att telefonen pinglade till. Sms! Och inte av vem som helst, nej nej.. Från Annie :) Jag var så trött så att jag inte ens kunde läsa sms:et ordenligt förrän efter jag varit vaken typ tio minuter.. Typ som att hjärnan inte alls hängde med. När jag skulle svara så stavade jag typ vartenda ord fel (!).. så det var bara att lägga ifrån sig luren och vakna till liv först. :P

Hursomhelst.. Idag kommer Annie och hälsar på, mysigt! Får se vad vi hittar på.. Middag och yatzy kanske?

Nu på förmiddagen ska jag iallafall dra på mig lite smink och försvinna hemifrån x antal timmar. Fika, handla lite, tanka bilen. Vardag helt enkelt.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Annie

Men åh, förlåt! Det var inte meningen att väcka dig :O

2009-03-06 @ 11:06:59
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Mia

tacktack, känns som om bebisen kommer snart:). ligger på bb just nu i väntan på den=)..Lycka till själv kram mia

2009-03-06 @ 15:31:59
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0