Binglotto.

Bingolotto är inte vad det borde.. Urrrk. Det är ju så att man saknar Loket och hans jävla landskapsgubbar. :|

Jahapp. Sitter iallafall här och har fortfarande trevliga förvärkar. Känner verkligen att det ordet är uttjatat just nu men.. måste ju hålla min kära publik uppdaterad ;) Dom har iallafall ändrat sig lite, får fler och fler starkare varianter som strålar ut i ljumskarna och ut på benen. Men det är ju ryggen vi vill åt. Jaja, det går åt rätt håll iallafall.

Pappa och styvmamma var ju som sagt här på fika, mycket trevligt. Fick en giganto-ond värk vid köksbordet och pappa bah.. "haru ont?" och jag nickade och väste lite till svar.... "mmmmmmmhm!" Han såg så söt ut, som att han också var lite plågad. :P När dom skulle åka igen så sa han lite dystert att "tänk att yngsta dottern ska ha barn, vad gammal jag måste va.." Mäh! Jag är ju inte så gammal, 22 år. Han fyller "bara" 50 i år så så jäkla old är han ju inte. Tycker jag..

Min syster Marie hade skickat med dem en massa choklad till mig... :D Hon är snäll min syster! Känner sin lillasyster mycket väl. Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Agnes!

ooh! Estuna hälsar och hoppas allt kommer gå bra!

2009-03-09 @ 08:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0