Valvaka.

Jag hoppas att alla har nyttjat sin demokratiska rätt och röstat i eu-valet idag. Sitter och glor lite på valvakan.. i nuläget så är ju Piratpartiet större än Vänsterpartiet, vilken skräll!

Scheisse vilken bra helg jag har haft. Fredagen var mys, i lördags åkte vi in och kollade in en massa tuffa motorcyklar på Custom Bike Show i Norrtan (men fy helvete vad mycket folk det var!), travade omkring med Anna & Nicklas och sen mötte vi upp Mia & Per och så slutade sagan med att hela gänget käkade tacos hemma hos de sistnämnda och hade allmänt trevligt :) Älskar sådana spontana grejer! Vilda lyckades hålla sig lugn och fin iallafall, det var väl en gång som Mathilda pep litegrann och Vilda var nära nära att haka på.. men då lämnade jag rummet och joinade Per i vardagsrummet framför Sverige-Danmark. Rackarns trist att vi förlorade. (Nej, jag är absolut ingen sportnörd. Men ändå.)
Tack vänner för en riktig toppen-dag! :)

Idag åkte jag och Anna till Täby C och inhandlade lite nödvändigheter. Jag har bestämt mig för att göra egna inbjudningskort till namnfesten så jag köpte en massa fina papper.. kommer bli grymt! Kom undan billigt också, det gillar vi! Så nu ikväll har jag suttit och pysslat lite smått.. I like it.

Imorn ska det tydligen bli toppenväder, hur underbart låter inte det?! Så jag ska ut och röra på fläsket, ska också ta min första tablett R också, ska bli spännande.. eller vad man nu säger. Pepp pepp pepp!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Hörs imorn. Krampüsshej!

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh vad roligt att göra egna kort. :D

Blir mer personligt så tycker jag. Ja verkligen härligt med spontana saker som händer. ihihi :D

2009-06-08 @ 15:34:55
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0