Update.

Tjingeling.

Det var ett tag sen jag var här minsann. Har inte haft någon större lust att blogga, av olika anledningar.. but now I'm back.
Både söndagen och måndag bjöd på otroligt dåligt väder. Eller ja, beror på hur man ser på det förstås, men med mina ögon så.. vi har hållt oss inomhus och tittat på [Dexter], har ni sett den serien? Om inte så gör det, den är grym.

Annars då. Jo, jag mår skitbra. Reductilen fungerar perfekt, känner ingen hunger what so ever och jag har gått ner ca 1,5 kg på en vecka. Ikväll ska jag iväg på träning med Anisch och Karin, ett medelpass.. får se hur pass levande jag är efter det. ;)

Bjuder på en bild från i lördags..
Om ni undrar över den vackra bakgrunden så
står jag i en hall och söver Vilda i vagnen.

By the way så blev min 50års present till pappa en succé. Självklart, kunde ju egentligen inte bli annat.. Jag tyckte att det var lite tråkigt att "bara" ge ett kort, så jag skrev några verser istället i sista sekunden.


Pappa, nu fyller du 50 år
jag vill ge dig något som gör
att du minns den här dagen som igår

I höst ska du få en tatuering
och oroa dig inte,
jag har redan rådfrågat din regering
(hans fru)

Välj ett motiv
som får får dig att minnas
denna milstolpe i ditt liv

...

Min farbror (som även är min gudfar) gav mig en puss på kinden och sa " du är helt galen, Trissan!". Ja, kanske lite. Livet blir ju så mycket roligare då. Jag menar, hur kul är det att få en vinflaska när man fyller 50 liksom? En tatuering kommer han ju ha livet ut. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

hi hi vilket roligt rim =) särskilt det där med regering =)

2009-06-16 @ 11:27:29
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mia

Håller med sara, diggar versen med att du rådfrågat hans regering..;)

2009-06-16 @ 12:56:11
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja du gav mig en rejäl spark i röven! :D Dag 2 är inte alls lika jobbig.. men man saknar ju något att tugga på som sagt, så idag blev det en bar. Skönt att variera lite, synd bara att det nästan var dubbelt så mycket kalorier i dom än i drycken. Jag har 5kg kvar till inskrivningsvikten sen så vill jag ner ytterligare 5-7kg (så som man såg ut innan man blev kär) :P Men först och främst ner till inskrivningen!

2009-06-16 @ 13:23:02
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Soya ★

Jag tycker din present var perfekt!



BTW... Dexter är asbra! Vill ha boxen :)

2009-06-16 @ 14:16:33
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Jag gillade dikten. :D Riktigt bra skrivet och en tattuering är verkligen ett minne för livet :)

Vad tränade ni?

2009-06-16 @ 20:30:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0