Underbar.

Sitter och lyssnar på den här gamla klassikern, spolar tillbaka till början gång på gång.. på gång. Lyssna. Känn introt.

Halt, här får ingen passera

här kommer ingen förbi.

Det kommer aldrig över nån mera

så gå är du snäll om ditt liv är kärt



De första raderna är mitt liv. Ni kommer inte åt mig längre. Jag släpper inte in någon längre. Men vad ska jag göra när de som ska föreställa mina nära, sårar så? Den senaste tiden har minnena kommit tillbaka, med full kraft. Aldrig mer. Ni kan tycka vad fan ni vill och ha åsikter om vad jag gör, varsågoda. Sitt där och flina och låtsas som att allt är bra. Så jävla äckligt.

Jag tar inte ert jävla skitsnack och jag tycker verkligen inte synd om er.






.. och ni övriga har antagligen ingen aning om vad jag pratar om. Det är nog lika bra det.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Jo så vitt jag vet så kör ju du oxå på ersättning sen en tid tillbaka, hur gör du när du ska iväg och inte har tillgång till kök? Lagar du ordning hemma och lånar någon micro, har en sån där liten tetra? Eller kanske bara tar vatten från kran och blandar?.. så vad tycker du e bäst? Om man får undra förstås :)

2009-06-11 @ 08:33:25
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Mia

Finns inga ord för hur bra den där låten är...

hur sann vissa delar i den är...

2009-06-11 @ 08:37:38
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Anna Lundin

Jag känner igen dem raderna. Dem stämmer verkligen. Det är bra att du inte ska släppa in folk som gör att man mår dåligt. Man ska ha folk omkring sig som bryr sig. Du förtjänar verkligen det. Vill bara säga också att gud vad tiden går fort. Vilda är redan 3 månader. Otroligt :)

Hoppas ni hade en bra dag. Kram

2009-06-11 @ 17:59:19
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se
Postat av: Laura

Håller med dig, den låten kan stämma in så bra! Vet inte hur du har haft det eller vad du går igenom, men jag vet hur det är med nära o kära som är så duktiga på att klanka ner och tycka det ena o det andra om ens liv och andras liv.

Efter en incident i vintras med en familjemedlem som ljög mig rakt upp i ansiktete och sårade mig något fruktansvärt pga att vi inte passar in i deras perfekta rikemans liv bestämmde jag mig för att människor som bara stjäl min energi och som alltid kommer att hitta något att klaga på, får inte finnas i mitt liv längre!

Jag gör mina val och jag står för dom och jag är bra mycket lyckligare nu än vad jag någonsin varit. Det finns alltid människor som klagar och snackar skit, det är dom som har problem och tråkiga liv.



Ha en trevlig helg!

Kram

2009-06-11 @ 18:40:41
URL: http://rockchickmamma.blogg.se/
Postat av: Ika

Ta ALDRIG någon skit raring!

Och du, fyfan så duktig du är med vikten. Blir glad för din skull OCH sjukt jävla avis!



När ska vi seeees? Väntar på att du ska bestämma nåt när du kan. Jag kan typ jämt.



Puss snyggla!

2009-06-17 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0