Torsdag.

Hej mina rara små pinglor. Hur har eran dag varit? Min har varit helt toppen. I förmiddags var det dags för återbesök hos min läkare ang. min medicin. Allt såg bra ut, han kollade blodtrycket och jag fick stå på vågen. Sist jag var där (den 4 juni) så hade han antecknat att jag vägde 88.1 kg (eh?!) och idag vägde jag 83.4 (enligt min våg så vägde jag 86.6 kg den 3 juni). Ja något skumt är det iallafall, min våg stämmer inte överrens med hans så ja.. vettetusan vilken våg jag ska gå efter eller om han antecknade fel helt enkelt. Hur som helst så kom vi överrens om att Reductilen fungerar bra för mig, och jag ska fortsätta käka dem ett par månader framöver.

Efter läkarbesöket hade jag tänk att ta en sväng in till Norrtan och strosa lite på stan med Mia, men jag kom snabbt på att det verkade vara en rätt dum idé.. jag menar, om Rimbo är översvämmat av folk och 08:or redan nu, hur illa är det då inte i Norrtan? Och jag gillar inte när det är sådär galet mycket stadstrafik. Vi åkte hem istället och mös i soffan, jag och Vilda. Kollade på film, Eden Lake, slumrade till lite och efter några timmar kom min babe Anna över på lite kaffe och skitsnack. Grymt välbehövligt! Inte nog med det så var hon så snäll också så att hon köpte ett skärp till mig i Norrtan också, tyvärr var det lite stort så jag ska sy in det på något bra sätt. Du är guld värd, stumpan!

Nu hinner jag inte sitta här längre, för nu ska jag gosa med min lilla underbaring som nyss vaknade.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Go kväll! Har läst att Vilda sover hela nätter nu, vad skönt! Har hon kommit in i några bra rutiner än och isf hur brukar era se ut? Våra är totalt borta nu sen han krånglade med maten.. så försöker hitta tillbaka till nya men det är super svårt. Skulle vara dunderskönt om han lärde sig sova hela nätter..

2009-06-18 @ 22:06:30
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Soya ★

Samma grej var ju jag med när jag vägde mig på vårdentralen. Deras våg stämmer inte alls med min men jag går efter mig våg :)

2009-06-18 @ 22:26:48
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: lillavild

fast så är det alltid enligt min erfarenhet. hos skolsyster/vårdcentral/sjukhus osv väger man alltid mer än hemmavågen visar. olika vågar visar faktiskt lite olika, därför ska man bara följa en våg och bara gå efter hur mycket man gått ner, inte exakta siffror vad den visar att man väger...

2009-06-24 @ 15:22:49
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0