Sommarsverige.

Vilken sommardag. Som en tvättsvamp suger jag åt mig varenda gnutta solljus idag för imorn och resten av veckan ska det vara pissigt väder, tyvärr. Sommaren får gärna komma på riktigt nu! I förmiddags tog jag en snabb promenad över till syrran, skönt att komma ut och röra lite på fläsket i rask takt. Vilda somnade på två sekunder i vagnen, mätt och glad. Aldrig varit med om en mer nöjd bebis :) Fast det säger väl de flesta om sina egna barn, haha. Vilda var vaken mycket idag när vi var ute, vi höll oss i skuggan och hon är ju så jäkla söt i sin blommiga lilla solhatt! Så fort hon är vaken så vill hon stå upp, att sitta i mitt knä är pest och pina. Nej, hon ska minsann stå och vingla runt istället, fine by me. Hon är grymt stark i benen och nacken, mitt lilla jordgubbshjärta. ♥

Att stå upp är grejen!

Nu är vi iallafall hemma igen, är ju gräsänkling idag. Karln är iväg och fiskar strömming. Jag tycker också att det är kul men jag tänker knappast ge mig ut i en båt med en knappt tre månaders bebis. Får oroskänslor bara jag tänker på det, fy. :|


"Hörru morsan.. vagöru? Försöker mysa med pappa
och så stoppar du en kamera i nyllet på mig.. Då blir jag schkeptischk!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Telefoner är ett djävulens påfund. Funderar på att sluta använda telefon öht, bara köra på hemtelefonen och brev >__< Nja, de sa åt mig att skicka in den igen, får väl tillbaka den om några veckor med en mysig liten faktura och ett brev där det står att det är mitt fel, haha.



Hon är jäkligt söt trots att hon är schkeptischk, Vilda :D Sötnöt :*

2009-06-02 @ 12:52:35
Postat av: Annie

det var förövrigt jag som skrev förra kommentaren. blogg.se <3

2009-06-02 @ 12:54:33
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0