Sjukt varmt..

Nu håller jag mig inomhus. Fy f*n vad varmt det är på vår balkong. Notera att jag inte klagar, jag konstaterar bara. ;)

Har satt igång en maskin tvätt och går runt och pysslar lite allmänt. Går i valet och kvalet om jag ska ta och trimma ner Ebba (dvärgschnauzern) lite grann också. Hennes päls växer så rackarns fort, och det blir ju så jäkla varmt för henne, stackarn.

Maagaahd. En sådan klippmaskin står på önskelistan! Grym ju.
Men klippningen ser lite mupp ut tycker jag faktiskt.. väldans massa hår på skallen. :P






Just det!
Igår skrattade Vilda för första gången! Min lilla stora tjej! Vi låg och myste i sängen och så kom det bara.. världens sötaste skratt. Mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Nä vad roligt :D Det måste vara härligt med dem stunderna när barnen skrattar, börjar krypa gå osv. hiihi :D

2009-07-01 @ 16:31:25
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0