Pics.

Laddade över alla bilder från kameran nyss och hittade lite godbitar som jag inte lagt upp här.


Så här nöjd och glad är mitt lilla gryn när hon ligger och leker i babygymmet. Nybadad och lite oljig i håret. :) Nu har hon toksomnat igen.. Ja, måste ju skryta lite, nu är det fjärde (eller är det femte till och med?) natten som hon sover igenom hela natten utan att vakna för att äta. Duktig liten skrutt ♥


Så här snygg ser mitt armveck ut efter att dom tog blodprov på mig i torsdag.. Vettetusan hur sköterskan stack nålen egentligen men ont gjorde det och detta är resultatet.. jag brukar inte vara kinkig med blodprov och nålar och sådant men detta var i klass med nålen som barnmorskan satte på ovansidan av handen under förlossningen. AJ.

 
Mias coola katt, Signe. Som spinner så hårt att kökssoffan skakar! Aldrig sett en katt med svarta läppar tidigare, riktigt goth. ;) Jag sitter och snyggar (eh?) mig på köksbordet under tatueringsnålen. Kan tusan inte vänta länge tills jag skaffar en till. :D Och på sista bilden ser vi Mia, Mathilda och Tomas och Vilda.. barnen var ju verkligen måttligt roade av varandra. :P



Häromdagen gjorde jag "misstaget" att leta efter en sjal och möttes av en total oreda inuti min "sjal & väsk"-garderob. Jag ÄLSKAR sjalar. De virkade sjalarna som ni ser på bilden i mitten (alla förutom den ljusgröna) har jag gjort själv :) Har en jättefin gigantiskt stor svart sjal också som jag har virkat men den är inte med på bilden. Har virkat x antal sjalar genom åren, skitbra att ge bort i julklapp.. Mina sjalar är eftertraktade ;)


Jahapp. Det var väl det. Vad ska man roa sig med nu då...

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Hhiihih ja signe är riktigt häftig :D

Gör du sjalar själv?? Men gud vad duktig du är :D Riktigt fina ser dem ut att vara.

2009-06-08 @ 19:41:31
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0