Myshelg.

Vilken myshelg.
Tack Ann-Caroline & Philip för i fredags, den bästa midsommaraftonen på länge!


Min fina vackra vän! ♥


BusVilda var supertrött men ville ändå inte riktigt sova..
___

.. men helgen, den är inte slut än heller för den delen. T börjar jobba natt från och med imorgon så jag och Vilda har honom hemma hela eftermiddagen imorn också. :)

Idag har vi varit ute och tittat till T's båt och fikat med hans farmor & farfar. Säger bara det.. jordgubbar in my ♥


Snart kommer syrran och hennes barn, vi ska gå iväg till en lekplats här i närheten. Dricka kaffe och prata. Behöver min dos av storasystervisdom känner jag.. :) Mary, när har du semester?

Alltså.. min vilda bebis.. hon har blivit helt G A L E N när hon ligger i babygymmet, snurrar runt och grejar hela tiden. Lägger av små illtjut av glädje och pratar för glatta livet. Hon snurrar ut kroppen på golvet och har huvudet kvar på skinnfällen.


*crazy_gym_baby09*

Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

<3 dig! Tack själva! den bästa på länge!<3

2009-06-21 @ 23:30:05
URL: http://mellanhimmelochhav.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh tack så mycket! :) Ja idag står mitt hus uppe.. helt otroligt! Var inne nyss och bara mös.. det ska bli så roligt! Hoppas ni haft en bra dag! Fin bild på Anki :)

2009-06-22 @ 21:44:37
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Soya ★

Alltså Vilda är ju så sjukt sjukt söt!

2009-06-23 @ 21:45:37
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0