Sleep tight

Nu sover hon. Och jag längtar tills hon vaknar igen.

Igår hade Vilda och hennes pappa badstund. Hon älskar ju verkligen att plaska omkring i vattnet och snart är hon för stor för babyinsatsen vi har i badbaljan. Vår lilla stora skrutt. Sitter och tittar på Vildabilder, från förlossningen och fram till dagens datum. Fina, fina underbara barn. Den lycka som du får mig att känna är helt otrolig. Du betyder a l l t.



Häromdagen satt jag och funderade  på vad det finns för barnsånger egentligen, jag har fått totalt hjärnsläpp och det enda som jag sjungit för Vilda har varit "Jag hade en gång en båt", "Inatt jag drömde" och "Die mauer". Ibland har det rentav blivit ett medley av de tre, hrrm. Kommer ni ihåg denna sång?


Kommentarer
Postat av: Miss M

Ja, en klassiker som är den barnsång jag har tydligast minnen av är "Trollmor har lagt sina elva små troll" eller vad tusan den nu heter. n

2009-07-14 @ 15:28:55
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Miss M; Ja den är fin. Har också många minnen från den från min egen barndom :)

2009-07-14 @ 15:30:39
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

vargasången (?) med ronjas mamma :)

2009-07-14 @ 18:31:23
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Erica \ Yulla

Men gud vilken fin bild! :D Underbar! :D



Joda, det går ann. Den här veckan så äter jag ett mål om dagen. Antingen lunch eller middag.

Min kropp fick någon konstig "reaktion" i lördags.. skulle ta min första shake och jag höll på att kräkas, så fick äta mat den dagen. Kände mig jätte dålig.

Men gick ner nästan 2 kg förra veckan! :)

2009-07-14 @ 19:15:52
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0