Saknar

Nu har jag typ tio olika färger i håret, det börjar starkt med nästan kritvitt, sen mynnar det ut i lite ljusare vitt, sedan gult, ljusorange, orangeröd för att avslutas med brunt i längderna. Haha, ja.. hej WT. Nu ska jag låta mitt hår vila några dagar, får väl gå runt med en sjal på skallen eller nått, har inte bestämt mig om jag ska bleka en gång till eller färga rött på en gång. Det återstår att se.

Min kära man har redan gått och lagt sig, jag sitter i vardagsrummet och försöker torka, (har geggat in mig i brun-utan-sol, har lessnat på att vara en blekfis och solen tycks ju inte vilja komma tillbaka denna sommar). Sitter och tittar igenom mina gamla bilder på datorn, tittar länge och väl på mina magbilder.. ååh, vad jag saknar magen! Den där mysiga, stora, buffiga magen.. när man kunde peta på den och man fick nästan genast en liten fotbuff tillbaka. Åh. Svårt att förstå att det som låg i min mage då numera ligger och sover i sin spjälsäng och är snart 5 månader gammal.

Denna bild är från vecka 38 (37+5
). (Jisses, kolla mina fingrar. Fick ju inte ens på mig min förlovningsring, det kändes lite tomt..)


Bild nedan från vecka 36 (35+4).




Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

JAg saknar också min mage så himlarns mycket!

Man glömmer så fort hur jobbigt det var :)

2009-07-25 @ 22:04:58
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Du var så söt med magen Patricia :D

2009-07-28 @ 09:20:14
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0