Mamma, pappa, barn.

Hej kära vänner.
Nu har helgen förflutit, och det har varit så mysigt med släktingar som uppvaktat och vänner som kommit, ätit god mat och onyttigheter, spelat spel och bara umgåtts. Denna vecka jobbar min karl kväll/natt, vilket i sin tur betyder att han är hemma under dagarna fram till 15.00 - vilket betyder att vi ska rå om varandra extra mycket nu under dessa dagar. I helgen ska han hjälpa en vän att flytta, funderar på om jag och Vilda ska hälsa på hos hennes farmor & farfar då. Det skulle vara trevligt, får hoppas på bra väder!


Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

snyggis och sötis!!



SvaR: Jo det skulle jag kunna göra, om jag kommer ihåg ;). Jag är alldeles för glömsk för mitt eget bästa haha.

2009-07-06 @ 18:33:22
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0