Crazy race

Gick ner till centrum imorse och handlade lite på konsum och styrde sedan kosan vidare till Systembolaget. Kom dit några minuter innan 10 då de öppnar, och det var GALET mycket folk som stod och tryckte utanför. En massa alkisgubbar, några redan påverkade killar i 25årsåldern och så missanpassade jag med Vilda i barnvagnen. Klockan slog 10.00 och portarna slogs upp och dom var ju helt galna! Jag stod med vagnen i skuggan någon halvmeter bredvid dörrarna och gubbidioterna bara knölade sig förbi och in. What the hell?! Vi smet in och en yngre kille försökte "hoppa" förbi vagnen på något vänster så det slutade med att jag krockade med hans hälsena. SCORE!

Köpte en flaska vitt vin (brudvinet Black Tower, smakat det?) och några bacardi breezer. Black Tower förekom relativt frekvent i min "ungdom" och jag tycker att det är gott, passar en varm sommarkväll. :) Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska ha på mig.. Ska man orka ha en tight klänning eller kanske mina bekväma nya jeans och ett snyggt linne? Hm. Jag får återkomma.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Ska du ut på galej? :)

2009-07-17 @ 17:51:27
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Mia

Black tower är farligt gott..:)

2009-07-17 @ 19:57:51
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0