22.57

Har haft en riktigt bra dag. Fikat, pratat, shoppat. Det gillar vi. :) Välbehövligt och väldigt mysigt!

Var ju på jakt efter ett par jeans (check!), ett linne (check!) och nytt mineral-smink (väldigt inte check).. två av tre hittades men Åhlen's i Norrtälje suger åsnepung (ja, förlåt mitt språk men det är ju sant!) och har typ bara två märken och det skitsminket har jag redan provat.

Men jag blev inte så ledsen för det egentligen, hittade nämligen en klänning (på Lindex, brukar aldrig hitta nåt där?) som jag slog klorna i istället.. och när jag kom fram till kassan så var det tydligen halva priset på den, jo jag tackar! Det är taget.

Rensade lite i mappen med de senaste bilderna från kameran och höll på att garva ihjäl mig när jag såg denna.. Vem fan står & posar sådär? Hjärnsläpp. (Ja, ibland har man ju inte alla indianer i kanoten så att säga.. det ser ut som att jag är redo att flyga iväg på mina kycklingvingar).  Note to self; den posen passar icke mig.

Rackarns mycket paranteser blev det i detta inlägg.. men tyvärr är jag för trött för att bry mig. ;) Puss & gonatt!



Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

även om det var en galen pose så var det en himlarns snygg person på bilden ;)

2009-07-15 @ 23:24:20
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Hanne

Jag har nog aldrig sett dig sådär smal.. och ändå har du liksom fött barn alldeles nyligen! Du är jättefin! :) Kram

2009-07-16 @ 12:39:05
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

*Annah & Hanne*; Tack, snyggingar! Snart spelar jag i eran liga ;)

2009-07-16 @ 14:33:23
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0