Up and away!

Morn morn, tisdagmorgon! Och 40 dagar till BF. Imorn är vi nere vid trettio-strecket. Sjukt! Inatt har jag iallafall lyckats sova hyfsat bra, fick en lååång ryggmassage av T innan jag somnade, så jävla skönt. Massage-beroende = jag. Tack, love.

Nu ska jag snart försvinna bort med syster till N-e en stund. Hoppas jag kan hämta ut min Baby Basics Box också. Är nyfiken på den där blöj-"hinken" man får, som kapslar in blöjorna i plast så att det inte luktar. Verkar praktiskt! Och gratis är ju gott, såklart.. Eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, tänk om min hane kunde ge mig massage innan vi somnade..:p ska börja tjata lite kanske...

2009-01-27 @ 10:33:19
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Annelie

Det var faktiskt en kille (Magnus) som fixade biljett åt mig. Jag vet inte om han gjorde det med flit eller om han råkade boka en för mycket, men han frågade iaf om jag skulle hänga med på en av spelningarna.. Känns helt overkligt! :D Men du har rätt, det är en sån där man kan skryta med att ha sett. ;)

2009-01-27 @ 20:41:51
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0