Söndagsfördriv.

Inatt vaknade jag en sammandragning/förvärk från helvetet. Magen blev stenhård, som en stor jävla fotboll! Aldrig känt en så stark sammandragning/förvärk (eller vad tusan det nu var), obehagligt var det. Nu under dagen har jag haft lite sammandragningar till och från, nu märks det verkligen att livmodern börjar träna upp sig. Sweet, ja nån gång måste den ju börja "öva" liksom.

Annars? Jo, en söndag är alltid en söndag. Imorse kändes det som att hela världen var emot mig och tårarna brände bakom ögonlocken. Jävla gravidhormoner. Känslig till tusen för minsta lilla grej. Efter mycket om och men så blev humöret bättre, lade mig på soffan och bara.. låg. Tänkte. Och så vaknade Ärtan och började buffas och sparkas såklart och jag blev ännu en gång påmind om vad som komma skall. Vi älskar dig redan så mycket, raring. Vi väntar på dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0