Slut som artist.

Idag kommer jag inte göra många knop. Skulle kunna sova bort hela dagen men det känns lite väl synd. Har ont i kroppen efter jobbet igår, kan knappt gå utan se ut som en hjulbent mupp. Att ta sig upp ur sängen sju gånger i natt för att gå på toaletten var en pärs, stel som en pinne och en stor mage i vägen. Längtar tills bebis är här och min kropp får bli "normal" igen. :P

Sitter och tittar på reprisen av "Unga mödrar" nu på femman, alltså.. Den där Bente som ligger i lumpen.. Vad är meningen med att följa hennes grej när dom är ute i skogen och leker skogsmullar? Känns lagom meningslöst.




Ska snart gå ut med hunden också, lär ju se lagom roligt ut.. Hmm..
Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0