Nu ryker granen.

Så. Nu har jag "klätt av" granen och den ligger i lådan och får snällt ligga där i lite drygt 11 månader. Hej då granen! Likaså så försvinner julljusstakarna och stjärnorna, tomtarna och julgardinerna.. Bye bye. Är trött på julen nu, vill ha tillbaka mitt turkosa vardagsrum! >_o

Ska flytta runt lite gardiner och byta ut vissa mot andra så det blir lite förändring här hemma. Vill möblera om också men det är väl en omöjlighet.. Finns inte så många alternativ då ytorna är.. ptja.. som dom är.

Hur har livet varit annars då? Jo finfint. Nyårsafton spenderades i Gävle, mycket trevligt! God mat och trevligt sällskap. :) En mindre trevlig bilresa hem då värmen beslutade sig för att inte infinna sig i bilen.. Morr. Vi kom hem igår och åkte nästan direkt på "kalas" hos min syster då hennes man fyllde år. Sedan hem igen, hoppa i mjukisbyxorna, slänga av mig BH:n och bara halvsova i soffan. Mmm. Så himla skönt.

Nu ska jag hitta något att äta. Något som inte är sill, julskinka eller vitlökskorv. Kan bli svårt, dax att fylla på förrådet med "vanlig" mat!

Kommentarer
Postat av: Ika

Ja, det där kommer att ske vilken dag somhelst för oss också. Orka med allt julpynt mer! (Även fast vi inte har sådär suuupermycket)

Och hey, har saknat dina inlägg. Kollat in flera ggr per dag ju!



Jag skulle vilja ha dig på msn, om jag får? :)

ulrika[email protected]



Kramar!

2009-01-02 @ 19:22:24
URL: http://ikafatale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0