Jobb.

Äntligen en välförtjänt rast! :) Allt går verkligen super, trots att det var ett tag sedan jag jobbade kväll.. We like! Dock så blåser det typ 1000 sekundmeter och bilen verkligen fladdrar till när vinden får tag i den på vägen.. Burr. Mörkt, lite småkallt och überblåsigt.

Hur som helst, såg att min blogg ser helt j*vla mongo ut i internet explorer, fortfarande.. Morr.. jag orkar verkligen inte. Bilden är snorlångt ner och texten ser också helt skev ut? Jaja. Orkar inte. Ni som inte använder Mozilla (den bästa webläsaren!) får helt enkelt skylla er själva. ;)

Annars då, jo.. jag lyckades pallra mig ner till MVC i blåsten.. Svettades som en gris under min vinterjacka och kände mig som en svettig val när jag kom fram. Not fresh. Alltså, vi snackar gigantiska lökringar under armarna. Vidrigt. Fick snygga till mig så gott det gick på toaletten men hur lätt är det? Antagligen så är BM van vid lite.. "annorlunda".. odörer men ändå liksom. Anywho, hon mätte magen och vi lyssnade på hjärtljuden. Lika skum känsla varje gång tycker jag.. skvalpar och kluckar och helt plötsligt kommer det.. du-dunk.. Blir lite smått blödig varje gång och börjar nästan grina. Bebisen blev iallafall förbannad när BM började trycka och grotta runt där på magen med micken (dopplern?), för hjärtljuden steg från typ 145-155 på tre sekunder och så började hon sparka och buffa så jag trodde ungen skulle komma ut genom magen. Bra temprament har hon iallafall, vår lilla tjej. Som sin mor. ;)

Nästa gång jag ska till BM den 28 januari så har jag gått 34 fullgånga veckor. Scheisse!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag förstår att ni gav upp, det var inte långt ifrån att jag gjorde det också.. Hade jag inte varit ledig så länge hade jag nog kastat in handduken för länge sen ;)

2009-01-12 @ 17:43:27
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Tiden går verkligen fort tjejen :D

2009-01-12 @ 20:33:29
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe, vi har nästa BM tid samma dag...:D

förövrigt så är jag Mia från bdb, inne och snokar lite..;) läs gärna min blogg med.. kram!

2009-01-13 @ 10:45:04
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0