Fredag 30/1-2009

Har så svårt att komma rubriker ibland.. Ohwell.

Idag är det fredag igen, jippie! Min karl har jour (fastighetsjour) från och med idag till en vecka framåt, så helgen ser lite osäker ut. Man vet ju aldrig om han måste åka iväg på jobb så vi får hålla oss hemma eller närmare åt Uppsalahållet. Eftersom han har jour så har en jourbil som är stor och fin.. perfekt till att frakta saker hem från IKEA ;) Så förhoppningsvis kanske vi åker en sväng till IKEA och inhandlar två Benno cd-hyllor.

Min fredag kommer bestå av lite städning och tvättning.. tycker jag tvättar hela tiden men tvättkorgen är typ alltid full? Det stör mig. Ska också försöka svänga ihop en god gryta till middag. Som sagt så har vi typ 15 kg vildsvinskött i frysen så det är ingen brist på kött här hemma precis.

Den här (<-länk) grytan verkar ju supergod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0