Finally

Har försök logga in på bloggen hela dagen med det har inte fungerat för fem öre. Men nu så!

Idag har vi haft besök av Anna och Niklas, fikat, spelat kort och skrattat. Extremt välbehövligt med gott sällskap och lite skratt såhär en lördagseftermiddag. Nu sitter jag här ensam för Tomas åkte iväg på jourlarm och Anna och Niklas skulle iväg på middag.

Mår så mycket bättre idag än vad jag gjorde igår. Vilken svacka! Allt kändes bara tung och grått, men ibland så är det så det känns och då får man ta det för vad det är. Det går alltid över, men för stunden känns ju livet förjävligt. Tur att jag har världens bästa sambo/fästman/livskamrat som står ut med mig och mina humörsvängningar.. Framåt kvällen var jag glad och sprallig igen, från att vara världens suraste bitterfitta heeela dagen. Förlåt för att du får ta en massa skit, älskling. Jag försöker verkligen men nu med hormoner och annat som surrar runt i kroppen vet jag inte var jag har mig själv ibland. Då blir allt snett och galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0