En kärleksförklaring.

Gav bort en kärleksförklaring (<- länk) till Tomas för drygt två år sedan, en present han uppskattade väldigt mycket och fortfarande gör. Hittade den i hans bokhylla nyss och bläddrade i den och tog en walk down memory lane. Man fyller i olika saker och så finns det plats att sätta in bilder. Förlaget som har gett ut En Kärleksförklaring har även en massa andra fina "fylla i" böcker, såsom t ex Gravid. Den skulle jag velat ha i början av min graviditet och skrivit i allt som hänt vecka för vecka. Dock så har jag ju skrivit mycket här på bloggen så jag skulle ju kunna köpa den och fylla i efterhand. Fnular faktiskt på det.

Det finns också lite annorlunda "bebisböcker" som inte fokuserar så mycket på fakta om barnet utan mer på minnen och andra tankar man kanske har. Finns också en bok som heter Omtankar som man kan ge bort till en vän, en släkting eller vem man nu vill där man skriver om sina tankar och känslor om personen. Tycker det är så fint!


Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Dom är jättefina dom där böckerna.

Fick liten blir stor i julklapp och den ska bli super rolig att fylla i :)

2009-01-23 @ 14:34:06
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0