Bra dag!

Tjoho bloggen. Vilken toppen-dag jag har haft idag! Jag, Anna och Karin gick runt på stan och kikade i affärer. Jag köpte (för ovanlighetens skull måste jag säga!) väldigt lite "skit" till mig själv. En ny mascara och en make-up-pad-grej. Jag har ju någon annan att shoppa för som är mycket roligare.. Ärtan :) Jag hittade en leopard-overall som jag sett på andras barn på bloggar och bilddagböcker och har alltid tyckt att den varit så snygg! Och idag hängde den där på galgen och bara viskade på mig... :P Typ. Tycker det är roligare med lite "ovanligare" mönster än bara vanliga tråkiga.. barnkläder.. liksom. Köpte även bodiesar i strlk 56, två par tunna mössor och vantar. Så jag är supernöjd. :)

Väl hemma igen så däckade jag en stund på soffan sen började jag laga mat.. maaat! Det blev soppa. Lite stark, men klart ätbar. 1+ till mig!

Nu ska jag hoppa in i duschen och bara stå och njuta av varmvattnet.. kroppen är helt mör men speciellt svanken och höften känns helt cepe. :|

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det uuuunderbart när svanken och höften går i strejk?

2009-01-16 @ 10:02:33
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0