64 dagar kvar.

Ja, ni läste rätt. Idag är det 64 dagar kvar till BF. Tiden går fort när man har roligt som det brukar heta. Idag är det lördag (trodde nästan det var måndag!) och vi har väl inga storslagna planer för dagen egentligen. Har myst runt här hela morgonen och bara seegat. Lagade till en brakfrukost (!?) bestående av bacon, ägg, keso och en tomat. Blev lite mer brunch än frukost kanske men det mättar ju bra. :) Känner mig grymt sugen på att ta en chokladbit men ICKE, det blir inget av med det. Funderar på om jag ska käka en apelsin... de har lågt GI.

Till middag blir det fläskkarré med en god sallad. Smarr smarr.

Ikväll hoppas jag att vi får besök av vänner för lite filmkväll, var typ hundra år sen sist!

Så mycket mer än så händer inte här hemma. Ärtan är vildare än någonsin och sparkar och har sig, oavsett hur mycket jag rör på mig? Tok-bebis.

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh filmkväll med några vänner. ja det var verkligen längesen som man hade det. :)

2009-01-06 @ 03:24:57
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0