44 dagar kvar till BF.

Jag skiter i att sova. Det vill sig inte. Jag har en galen bebis i magen som trycker, buffar och sparkar dovt på mina vackra inre organ så.. Om jag sitter ner måste jag sitta väldigt rak i ryggen annars känns det inte som att luften kommer ner i lungorna ordentligt. Dagens i-landsproblem, I know! Men jag gnäller inte. Konstaterar fakta. ;) Inte nog med det så käkade jag vitt rostbröd till frukost idag, tror inte att det var någon hit. Var skitlänge sen jag käkade vitt bröd och nu mår jag mest illa och har lite sådär småont i magen som man kan få av mjölk och mjöl. Skit också, bokstavligt talat!

Dagens goda nyhet, systerdotter är utskriven från sjukhuset nu och väntar på att åka hem. Hon mådde jättebra idag och var precis som vanligt. De trodde tydligen att det "bara" var feberkramper, tur det. Ska rulla över på en fika när de kommer hem. Lillskrutt.

Nej, nu säger bebis (genom en hård spark ut mot sidan) att jag måste vagga henne en stund. Bestämd liten dam redan nu, jaså.

Kommentarer
Postat av: erica

Min väntan som är över kan säga ATT GUD SÅ UNDERBART! :D Lilla bebis är redan bestämd och är inte ute än ^^ Va mysigt!

2009-01-23 @ 20:50:19
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0