Torsdag? Onsdag?


Visst måste det vara onsdag idag? Jo så är det... Godmorgon förresten. Nu har jag stigit (rullat?) upp ur sängen och har förflyttat mig till vardagsrummet. Jag måste se ganska rolig ut när jag går för jag har så jääävla ont och haltar mest fram som en gammal tant. Läste lite om v. 36 på familjeliv.se nyss, såhär stod det bl.a.; Kroppen: Nu står livmodern i regel som högst och det kan kännas som om alla organ är ihoppressade till bristningsgränsen. Livmodern når ända upp till bröstbensspetsen. Oj vad det stämmer exakt. Kan det bli mer ihopmosat där inne? Tror inte det. :P

Men snart har vi bebis här och är allt värt varenda smärtsamt ögonblick.. ♥

Igår blev det sista dagen på jobbet. Jag kände verkligen det att jag inte orkar mer. Eller hur ska jag säga, när jag väl är där och är inne i arbetet så känner jag inte så mycket, men så fort jag satte mig på bussen hem och "tillät" mig att slappna av så kändes det som att min svanskota, blygdben och hela tjottahejti-skelettet "där nere" smulats sönder och bara krasade omkring..

Nu ska jag sätta på te. Min hals känns helt fucked up, torr och jävlig. :/

Kommentarer
Postat av: emma

skönt att slippa jobba mer när du har så ont :) jag var tvungen att sluta jobba redan v 28 på grund av min foglossning och det var lite tidigt. det blev låååång väntan på bebis...

men såklart som du säger så var det värt all smärta :)

2009-02-04 @ 10:28:17
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Ann-Caroline

Saknar dig..

2009-02-04 @ 18:07:30
URL: http://mellanhimmelochhav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0