Tisdag.

Hejsan!
Allt bra?


Själv så har jag haft full rulle hela dagen.. Började med att jag fick besök hemma, tre vuxna och två bebisar.. Jennys bebis Linnéa är lite drygt två månader, en liten plutt! Har hållt henne lite extra nu.. för att känna efter lite liksom.. Lite läskigt är det, totalt lealös i kroppen sådär.. nästan som gelé! :D Hur som helst så är hon helt underbar.. Sjuk känsla av att vi också har en liten knodd snart, som bara är vår vår vår. Hur som helst, i lördags lånade vi med oss Wii:et (kan man säga så?) hem och idag har jag spelat så att högerarmen värker.. Men kul som fan är det! Karln pratade om att chippa det.. tipptopp! Så satans dyrt att köpa spel till Wii ju.. :P Eller till vilket tv-spel som helst för den delen. Jaja.

Nu har det ramlat in en hel massa gissningar på datum också, skitkul! :D Lovar att jag ska komma på något kul "pris" till vinnaren sen. Ni som inte gissat än får gärna göra det :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha, nej jag hoppas också att jag har jättefel! :D Ingen vill ju gå över tiden så länge :/



Va kul att du tycker det! Ja känner verkligen att ja vill bli av med det jag har dragit på mig. 25kg rättare sagt! HOST. Och jag är fortfarande motiverad vilket inte jag brukar vara .. förutom i en - två veckor. Sen dör det :P



Hur känns det då? Börjar du bli less på graviditeten? :D

2009-02-17 @ 19:23:37
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0