Söndag.

Kalaset var en succé. Lägenheten fullkomligen överbefolkades med barn, vuxna och hundar. Mycket aktivitet på liten yta gjorde även så att temperaturen skulle kunna att liknas med den i en bastu. Så himla varmt! Plus att man går omkring och känner sig stor och tung och konstant ivägen.. När jag blir rik ska jag köpa ett slott där utrymmet aldrig tryter. :P

Nu sitter jag och segar i soffan och jag skulle kunna somna om jag la mig ner.. men icke! Måste spara all trevlig sömn tills inatt. Imorn blir det till att gå upp tidigt för jag ska jobba. Från 07-13.30 :) Skönt att jobba någon gång då och då, hittills har det väl blivit en gång i veckan. Förstår inte hur andra gravida orkar jobba heltid så långt fram i graviditeten..? Det beror ju lite på vad man gör förstås. Hemtjänsten är tyngre än vad vissa tror skulle jag tippa på.

Ikväll får vi besök av A och N, det blir Beck för hela slanten. Troligtvis yatzy också. :) Ett grymt underskattat spel skulle jag vilja påstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0