Söndag.

Idag ska vi iväg på kalas. Och inte vilket kalas som helst, ohnej! Min systerdotter har fyllt 5 år, så det här är livsviktiga grejer! ;)

Gårdagskvällen var myspys. Väntade besök men det blev inställt, blev lite sent. Så älskling och jag drack te och spelade yatzy (jag förlorade två av två gånger, jag brukade alltid vinna förr!) Sedan tände jag en massa ljus i badrummet och så duschade vi tillsammans. Sen hoppade vi ner i sängen där jag fick ryggmassage. Så min rygg mår fan skitbra idag! Wiiho! Jag älskar dig älskling, allt du gör för mig, för oss! Älskar dig så det nästan gör ont!

Sedan började vi prata om kill-namn. Ja ifall det skulle få för sig att komma ut en liten herre så kan det ju vara trevligt att ha några namnförslag på g.. Wilmer är fint. Viggo är också tufft men jag tycker att det låter lite som en sån som "mobbar". Kanske p.g.a rederiet som jag får den känslan. Sedan har vi ju Börje, Frank och Malte (!) som det är totaldiss på.

Det är verkligen svårt med namn.. Hoppas nu att du är en tjej där inne! För vi har världens finaste tjejnamn på lager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0