Onsdag.

Godmorgon!
Damn, vad trött jag är.. somnade sent igår, runt halv två (!) och vaknar fortfarande vid åttatiden.. Kan jag bara inte få sova till lunch liksom? Idag SKA jag fan lyckas med en power-nap!

Hur som helst. Solen skiner och jag borde ju vara glad. Känns fint, glatt och mysigt. Solen skiner in genom balkongdörren och visar hur jävla dammigt det är.. bra, då vet jag vad jag ska göra idag; dammsuga!

Men först ska jag äta frukost. No frukost makes Trissan really moody..


 Idag är det den 18 februari, och det är 18 dagar kvar till BF. Roligt sammanträffande!

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; jaa hon måste ju ha haft hjälpt med allt ;P

2009-02-18 @ 12:05:03
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0