Mitt hår, ditt hår.. Hundhår, katthår!

Jag hatar katthår. Hemskt. Det liksom statiskt klistrar sig fast överallt.. på mig, kläder, soffor, mattor.. You name it. Nu har jag iaf borstat bort kattens kalufs.. Nästan.. ;) Så nu ska han inte kunna tappa så mycket mer hår. :) Så bra att han fullkomligen älskar att bli bortstad också.. njuter i fulla drag.

Mio heter han förresten, ni som inte visste det. :)

Ebba har också fått sig en liten trimning, av ansiktet.. Skulle gärna fortsatt att klippa resten av kroppen men vår förbannade klippmaskin är för slö/seg. Morr. Och hon är så lurvig så vi skulle egentligen behöva en får-trimmer.. Hah. :P

Nu ska jag ta tag i mitt eget hår.. Scheisse. Wish me luck. :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, får-trimmer, det skulle vara nåt det :D

2009-02-11 @ 07:03:13
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Patricia - I väntan på den vilda bebin

Skoja inte. Det skulle fan nästan behövas :D

2009-02-11 @ 08:56:54
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0