Matmor Trissan.

Idag har jag varit riktigt duktig. Tycker jag iallafall. Har äntligen tagit mig i kragen och bakat en massa matpajer som ska in i frysen och ätas under "bråda" tider.. Det vill säga, bebistider! När man inte har orken (eller för den delen, tiden..) att ställa sig och laga middag liksom.. Bara att plocka ut nått trevligt ur frysen istället. :D

Tidigare under dagen for jag in en sväng till Norrtälje med syster och två andra vänner, mycket trevligt. Dagarna går så mycket fortare när man har något för sig och umgås med trevligt folk.. ;) Imorn är det fredag igen, tycker verkligen att dessa dagar har gått så sjukt fort...! Tiden bara springer iväg. :)

17 dagar till BF idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

smart av dig att bunkra upp mat! det ångrar jag mig att jag inte hade gjort för fy så segt det var att fixa mat när man precis fått bebis!

2009-02-19 @ 22:50:02
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0