Måndag, ny vecka.

Tjingling alla mina små pinglor. Hur mår ni idag? Själv så känns det som att jag har jobbat röven av mig. Bokstavligt talat. Den har typ domnat bort. Spännande känsla! Vaggar fram här hemma som en annan anka.. känns som att min svanskota är söndersmulad och svanken har intagit någon sorts 90graders vinkel. Men jag är glad! :D För idag har jag minsann jobbat och varit riktigt effektiv. Stolt över mig själv idag. :)

Imorgon ska jag hoppa in och jobba igen. Kommer väl antagligen ångra att jag tackade ja när jag försöker ta mig upp ur sängen imornbitti.. Men det får det vara värt. Får ta det lite lugnare. Har även två dagar nästa vecka som jag ska jobba men en av dem är ett kvällspass och då är man helt solo. Stressigt och tungt. Tänker nog avsäga mig det passet faktiskt, inte värt att stressa och hålla på och arbeta tungt själv när man är i v. 37 :P

Idag är det ju som sagt måndag och det innebär ny vecka! Vi går in i vecka 36 idag.


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh hun nu börjar det närma sig :)

ihihihiih Måste ses snart jue! Kramar om

2009-02-02 @ 20:58:39
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0