Lugn fredagskväll.

Åh, vad mätt jag är. Det blev en sen middag, lövbiff med ugnstekt potatis, morötter och lök. Och sallad och beasås till. :) Mums.

Idag har jag flängt runt ordentligt, for iväg och hjälpte syster handla saker till barnkalaset imorgon, plockade med oss Anna hem från Norrtälje och parkerade oss sedan hos syster och fikade och spelade kort. Mysigt! Tanken var att vi skulle umgåtts även ikväll och spelat wii och sjungit singstar, men jag är helt enkelt för trött. Måste faktiskt tänka på att inte trötta ut mig för jävla mycket nu, ska ju vila upp mig inför förlossning osv. ;) Tänkte på det när jag var ute på promenad med Ebba imorse, hur mycket längre tid allting tar.. Kommer på mig själv med att gå i min "vanliga" gångtakt, flåsar på som en annan anfådd häst men.. varför liksom? Orka stressa och överanstränga sig. Nej, nu för tiden går saker i nästintill slow-motion, och det är fan helt okej!

Sitter och glor på "Så ska det låta" och tänker på min käre far. Han tycker om det programmet och sjunger med, högt och gärna :) Love you, daddy!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mmh, finns inget bättre än nu, fin teknik.. :D Den här datorn var gruvligt fin, så jäkla stilren liksom. :)



Jo, det blev en laptop igen, känns så klumpigt med stationära. De tar bara plats i onödan ^^



Ha en fin kväll! :*

2009-02-28 @ 18:35:25
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0