Höggravid.

Åhmagaad vad jag känner mig höggravid. Smidig som en flodhäst för tillfället. Jävla skit. Kul att det knappt går att ta sig upp ur soffan utan att pusta, stånka och stöna lite. :( Bebis är helt mupp för tillfället också, vet inte vad hon håller på med. Krånglar och knölar omkring därinne, hela magen guppar och bucktar åt höger (eller hur det nu stavas). Det ilar liksom till "där nere" ibland, gör lite ont.. Antar att det är hon som håller på att fixera sig? Har läst runt lite på internet och det ska tydligen kännas ungefär såhär.. Eller så intalar jag mig själv det. På torsdag ska jag iallafall till min barnmorska så då får jag väl reda på hur det ligger till.

Känner mig lite ledsen men jag vet inte varför. :( Hej, gravidhumör-berg&dalbana!

Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Åh fy det gör så himlarns ont när det ilar.

Kommer ihåg sista dagarna innan hon kom hur ont det gjorde då, kunde inte göra något alls utan att det bara ilade som fasen. Så det är ju iofs något bra för det är ju ett tecken på att det är nära nu ;)

2009-02-25 @ 10:34:36
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Patricia - I väntan på den vilda bebin

Jaaa, jag hoppas verkligen att det är nära nu.. Så ju mer ilningar och pain där nere desto bättre! ;)

2009-02-25 @ 10:43:54
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0