Helgen.

Hej mina vänner.
Hur har er helg varit? Måste säga att min helg varit helt toppen, väldigt lyckad! I fredags hade vi mys här hemma. I går förmiddag åkte vi iväg och tittade på en bil hos en bilhandlare i Arninge. En stor och rymlig kombi, en Audi A6 (från.. -99?) T inspekterade och tittade, jag har ju ingen koll på bilar så jag stod väl mest bredvid och tittade på.. Provkörde gjorde jag iaf. :) Ovant att köra en sådan stor bil. Var skitkul iaf. T var inte riktigt nöjd med den, så det blir till att kika vidare. Efter det så åkte vi och storhandlade, grymt välbehövligt.. Så nu är kylskåpet påfyllt! Bra det, med mina gravidhormoner så börjar jag nästan grina när det inte finns ordentlig frukost att förtära..

Sedan åkte vi hem igen, hämtade upp Anna, och därefter Annie! Drack kaffe, snackade massa skit och lagade en otroligt god kladdkaka med vit choklad. Smarr smarr. Sedan joinade även Nicklas, och efter ett tag försvann de tu (alltså Anna och Nicklas) iväg till Norrtälje på festligheter. Annie stannade på middag, kvällen till ära åt vi vildsvin, supergott! Tittade även en sväng på Melodifestivalen men kom snabbt på att det egentligen bara är skit.. så istället blev det Pippi på de sju haven på tv4film. ;)

Annie ♥

Idag barnvaktade jag och Anna mina syskonbarn medans syster var och storhandlade. Ritade och hade lite glasskalas.. :) Lite kul måste det ju va när moster är barnvakt liksom.. :P Friserade även min snart fyraåriga systerson så nu har han mohawk som en liten kille sig bör!

Ikväll så är det ju Beck-söndag! Traditionsenligt så kommer Anna och Nicklas hit, vi ska laga mat (tacos.. *drewl*) och sedan blir det Beck 21.00 Den bullen är spikad.

Püss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack, tack, tack för igår. Du är underbar! :*

2009-02-08 @ 17:41:08
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

åh vad härlig din helg lät.. själv så har jag känt mig yr och illamående från i lördags.. och jag har jobbat lördag och söndag natt. :(

Mår fortfarande dåligt. vet inte vad det är. :/

PussKram på dig vännen! Miss u!

2009-02-09 @ 23:26:15
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/
Postat av: Patricia - I väntan på den vilda bebin

Anna Lundin; Då skulle jag tipsa om att gå till vårdcentralen. Kram

2009-02-10 @ 12:37:12
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0