Fortfarande vaken?

Pjuh! Mycket färgande senare så är vi klara... :) Kommer inte ens ihåg när jag var vaken så här länge senast. Sjukt. :P Inte ens sist på nyårsafton! Vad gammal jag känner mig...

Nu måste jag varva ner lite innan jag kan sova. Schindlers list rullar på tv4film. En scen där röken bolmar och askan flyger ur skorstenarna. Hemsk, gripande, hjärtskärande, tragisk, men nödvändig film. Och vissa människor påstår att Förintelsen aldrig har hänt?

Här är en artikel ur DN tillexempel där en katolsk präst (!!) förminskar händelsen totalt. Det är ju så att man blir mörkrädd..

Nej, jag är alldeles för trött för sådana här nattliga tankar.. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0