En liten update.

Hej!
Hur mår ni? Haft en trevlig helg?


Vi hade det väldigt mysigt igår på Alla Hjärtans Dag. Vi åkte in till Uppsala vid två, tre tiden, hem till T's föräldrar som var hundvakt för kvällen. Efter ett par timmar hemma hos dem så åkte vi till en indisk resturang och åt jääättegoda lammrätter! Rackarns gott :) Jag var feg och tog en "mild spicy", och det var nog lika bra det.. T tog "medium spicy" och det var hur starkt som helst. Brändes i munnen. Men gott var det iallafall. :)

Efter middagen så gick vi på bio, det blev Friday the 13th. Och jag säger det.. Fy fan vilken dålig film. Riktigt, riktigt dålig. Den får minus 2 biostolar av mig! För övrigt så kom både jag och T på igen varför vi så sällan går på bio. Vi hamnar alltid framför dessa oförskämda ungdomar som skrattar/pratar/buar/visslar.. En bioupplevelse är helt enkelt inte vad den var förr. Hellre hyr jag en film och tittar på den hemma i min egen soffa än att dela lokal med alla dessa idioter som har noll respekt för de andra i salongen.

Efter bion åkte vi hem till T's päron igen och, sov över där och tog en lång sovmorgon imorse. :)

Tack älskling för en härlig lördag! Älskar dig på alla hjärtans dag, och alla andra dagar!

Nu är vi iallafall hemma igen, ska snart hoppa in i duschen och bara stå där. Har en sån där lagom trevlig värk i svanken igen, men den brukar försvinna om man står i en varm dusch en kvart eller så.

Ikväll kommer A och N över, det är Beck-kväll såklart!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag var och såg Friday the 13th i fredags (på självaste fredag den 13e, modigt värre), och håller med dig helt och hållet. 95 spänn i sjön, rakt av! Fybubblan.

2009-02-15 @ 19:20:23
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Annie

Svar på kommentar;

Allt hade gått bara bra, nu har de lilla Olivia hos sig. :) Och hon är supersöt! :D

2009-02-15 @ 21:38:02
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha, ja, då var det jag igen. Jag såg precis att jag angett din bloggadress som URL när jag skrev kommentaren om Fredag den 13e, det ber jag om ursäkt för. :D



Ha det fint! :*

2009-02-16 @ 10:50:10
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0