Effektiviteten själv.

Efter en välbehövd sovmorgon så är jag nu igång igen. Igår fick jag ett überryck och städade badrummet och köket. Manisk. Med iPoden i öronen gick det som en dans. Wii, vad jag är duktig! Nu är det sängkläderna som tvättas. Har dammat lite, dammsög gjorde jag igår så det känns ju onödigt att göra det idag igen? Men jag har sån lust att dammsuga. Sjukt.

Nej, nu sitter jag och väntar på att min ansiktscremé ska torka så att jag kan slänga mig lite smink. Vilken oerhörd viktig information för dig.. Hrm.. jag ber om ursäkt. Men jag har inte så mycket annat att berätta om just nu. ;)

Eller jo! Idag är det 30 dagar kvar till BF.


Galet va? :D
v. 35+3


(klick!)
Jag tycker faktiskt att magen har sjunkit lite. Mycket lättare att andas nu iallafall. Det är jag tacksam för! :D

Kommentarer
Postat av: Annelie

Herregud, det är nästan lite svårt att fatta. Om en månad har ni en liten bebis! Ojojoj. :)

2009-02-06 @ 12:00:27
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Patricia - I väntan på den vilda bebin

Annelie; Om hon håller tiden så har vi verkligen en liten bebis hos oss om en månad. Jag fattar inte?! Nu börjar det kännas stressig, även fast vi har ordnat typ allt som går att ordna.. Shit. Läskigt. Men underbart. :)

2009-02-06 @ 12:28:15
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0