BM-besök.

Dagens BM-besök tog knappt 10 minuter, skönt.. Inget dravel liksom.

Bebis huvud har fixerat sig, yey! Duktig bebis! Självklart betyder inte detta att man säkert kan säga att det är "nära nu" eller så, nej, nej, nej.. Allt kan sätta igång om en kvart eller om två veckor. Vem vet? Inte jag iallafall.. Känner som sagt ingenting speciellt. Så jag väntar så snällt..

Efter BM-besöket försvann jag till Norrtan, hälsade på Anna och Karin på jobbet, mys! Sen var det dags att åka hem och jag kände ett otrolig sug efter Donkens flottiga mat.. Så jag var tvungen att svänga förbi där först. Alltså, inget ont om att arbeta på Donken, men varenda jävla gång just JAG är där så är det nån mupp i kassan. Slår aldrig fel. :/ Hur jävla svårt är det att vara lite trevlig och iallafall låtsas att man tycker om sitt jobb? Nej, säger då det..

Nu är jag hemma igen, ska snart dra mig iväg igen.. på lite hemligheter. ;) På återseende!



Obligatoriska spegelbilden från BM-besöket.
vecka 39 (38+3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0