Hoho.

Hämtade ut mitt paket från Barbarella tidigare och nu sitter ringarna i öronen. Yey! Eftersom jag nu avslutat töjningsförsöken så tyckte jag att jag kunde få unna mig ett par andra snygga örhängen istället.

Mitt paket från Loveknitting.com landade i postlådan idag också så nu sitter jag och fnular på saker som jag ska virka.. köpte vanliga svarta säkerhetsögon men även röda och gröna. Jättefina! De röda ser väldigt evil ut. Så det måste ju matchas bra.

:)

Bra dag idag! Me happy. ♥ Fick sms från min optiker idag också, mina glasögon är klara. Det gick ju tokfort, mindre än en vecka.. eller när var det jag var där? Nått sånt. Så hurra hurra. Imorgon får det minsann inte snöa för jag & Vilda ska in till Norrtan och hämta glasögon och göra en liten linskontroll.

Så inget snöyrande imorgon runt 14.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0