Friday.

Nyss hemkommen från dagens uppdrag, besöka arbetsplatsen och kolla in kassan och rutinerna. De verkar ju inte ha ändrat speciellt mycket om man säger så, sweet för mig. Kunde till och med artikelnumret till hundkexen i lösvikt ;) Fingrarna bara dansade över tangentbordet vid kassan, otroligt hur mycket man minns egentligen.. det bara kommer av sig självt. Skumt, men bra. Inte så mosig hjärna som jag kanske tror alltså!

Ska jobba imorn och på söndag. Ett härligt gäng som ska jobba så det ska nog gå bra. Känner mig inte speciellt osäker, så det ska nog gå bra.

Måste fylla på spolarvätska i "Röda faran" (Annas förslag på smeknamn till vår nya bil, men jag tycker det associeras med något heelt annat..) innan jag drar till jobbet imornbitti. Blev lagom grötigt på rutan under bilturen hem :P


Nu sitter jag och slöar i soffan och kikar på Project Runway, min loverboy ringde nyss och sa att han köpt en flarra vin. Någon som sa fredagsmys?! Me!


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Härligt. :D Hur känns det att börja jobba nu då?

2009-12-05 @ 17:51:52
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0