Blurb.

Sorry att jag bombarderade er med en massa inlägg om mina virkade grejer men jag ville få upp dem så att jag har det gjort. I was on a roll så att säga.. :)


Vilda ville inte alls somna ikväll, visserligen var hon toktrött men sova skulle hon minsann inte göra. Så det vara bara att gå upp igen.. och hur är det nu? Busungen somnade efter lite mys och en flaska välling och här sitter jag övertrött och torr i ögonen. Hmpf.

Sitter och dreglar över en massa garner, fan.. jag vill köpa garn!! Det är ju så mycket roligare att virka med ett riktigt bra garn än nått jävla akryl-skit från ÖoB. Har ju lite fina garner som jag fyndade i Knivsta men de är i så udda färger så jag vettetusan hur jag ska komponera ihop dem. Mina små säkerhetsögon är slut också, väldigt trist.. hatar att sy på ögon, det blir aldrig riktigt bra. Grymt mycket snyggare med riktiga ögon.

Som dessa från Suncatcher.. Mums..

 

Ja, svammel var det ja.. En snus på det här! Hoppas Vilda sover länge imorn nu när hon varit vaken så länge. Annars vet jag en morsa som kommer vara lagom trött imornbitti..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0