31 december.

Så var det nyårsafton.. igen! Året som gått försvann så fort. Jag behöver väl knappast tillägga att 2009 är det bästa året i mitt liv? Nej, trodde väl inte det. :)

Ikväll ska vi iväg hem till Lynn & Dennis tillsammans med ett gäng härliga människor. Vilda är med såklart, Ebba får dock åka hem till min mamma på lite relaxing. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja fixa mitt hår som ser helt för j*vligt ut.

Sedan blir det till att marinera kött och styra upp packningen för ikväll. Ska slå in en julklapp också! Känns som att min to-do list kommer att fyllas på mer och mer.. så det är väl dags att jag sätter igång med allt :)


Gott nytt år på er! Hoppas ni får en mysig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0