Söndagsmys

Som ni kanske ser så har jag fixat iordningen menyn & kategorierna lite så nu ligger menyn här uppe till höger, samlat och bra. :) (tryck på F5 några gånger för att uppdatera sidan om ni inte ser). Det finns också en funktion där man kan maila mig om man inte vill skriva en kommentar. Gillar verkligen att hålla på & pilla med bloggen, skitkul! Men nu ska jag inte pilla på ett tag. Tror jag. ;)

 Mina två hjärtan ligger i soffan och sover, så himlarns söta! Själv har jag precis målat naglarna, även tånaglarna.. mina fötter ser riktigt pimpade ut. Men det gör fortfarande svinigt ont stundtals :/ Stramar och har sig så jag går mest på hälarna. Himla skönt! Nu ska jag dra igång med middagen, och efter det så kommer Anna & Nicklas över. Nu ska jag tamejtusan ha revansch i Monopol!

Bilder från i fredags. Tilda & Vilda låg i gymmet och jag & Mia hade fotomaraton, haha. Detta var innan Vilda rullade över på Mathilda, började peta henne i ansiktet och fullkomligen skrämde henne från vettet.. stackarn. 


Underbara små underbarn!

Kommentarer
Postat av: Awa

Det ser ut som dem har pyjamasparty. =)

Puss söt!

2009-08-02 @ 18:07:38
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Mia

våra barn är lätt dom bästa..;)

2009-08-03 @ 09:50:59
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0