Män som hatar kvinnor

Ja, vad ska man säga? Lång. Lite segdragen då och då. Men helt klart sevärd. Ett roligt plus var ju att se alla andra skådespelare i sina biroller, typ Becks granne liksom.. jag bah "men han har ju ingen stödkrage?! eh, just det.. fel film.."

Kontentan, ja, stundtals riktigt spännande, lite halvkasst skådespeleri från Michael Nyqvist sida då & då (han som brukar vara skitbra, tyckte inte han riktigt nailade varje replik och uttryck till 100%, trist!) så..

får ändå ge den 4 av 5 trisslotter. :P 



Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, inte så bra som man har hört eller? :p Tyckte inte vi i alla fall..:)

Yes, bara att langa på...;) Såvida det inte är nån riktig knäppgök, sånna orkar vi inte med..;)

Åh fan, du vet inte vad hon är sugen på att ha??

2009-08-27 @ 23:15:29
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Svar: Är det så? Dom gånger jag köpt så har dom alltid funnits, men då har jag ju iofs inte vart på jakt som nu. Så det är väl så att när man måste ha dom så finns dom inte haha. Dom kanske känner det på sig och gömmer sig, för kollade lagersaldo när vi kom hem och då stod det att det skulle finnas typ 50st :S

2009-08-28 @ 08:34:33
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tyckte att filmen var helt okej, men att manuset var lite tafatt ibland. Det flöt inte på så bra liksom.

2009-08-28 @ 12:44:36
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0