Baktant

Imorse fick jag för mig att baka blåbärsmuffins innan frukost. Nu doftar hela lägenheten nybakad muffins, härligt. :D Idag ska jag & Vilda iväg till mitt gamla jobb och hälsa på, tänkte även prata lite med chefen (om hon är där dvs) och fråga om dom behöver nån som hoppar in då & då. Jag får ju lägsta föräldrapenningen & tar nu ut sju dagar i veckan, känns lite jävla drygt! Så jag ska spara dagar och jobba lite helger.. Eventuellt några vardagar ibland också, så får T vara pappaledig han också när Vilda är så här "liten". :)

Igår handlade vi inför namnfesten, och ja, jisses.. Det var ju inte bara vi på Flygis så att säga, utan typ ALLA norrtäljebor + förbaskade nollåttor. Fy. Knökfullt och det stod kundvagnar överallt, blockerar gångarna så jag blev så arg & irriterad att jag bara plöjde igenom skiten. Tycker dom får skylla sig själva! *morr*

Efter handligen styrde jag & Vilda kosan hem till Mia & Mathilda, himlarns mysigt! Vi slapp gallskrik och gråt denna gång, bara lite kink vid sovdags men det gick snart över.. :) Ha det så bra på "semestern" nu sötnosar ;)

Mia & Tilda ♥

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Nää vilken fin bild på Mia och Mathilda :D

Härligt när det doftar nybakat hemma :P

2009-08-06 @ 20:53:49
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0