Nattsudd

Vilken mysig kväll. Tack vänner! En överspeedad Anna gör ju vem som helst pigg.. ;) Nu ska jag snart hoppa ner bingen och krypa tätt intill min redan sovande man. Självklart vann han när vi spelade Monopol (jävla skitspel ;)) och Anna blev riktigt pissed där på slutet. Men det gick bättre i yatzy iallafall! Vi får köra på det & Spökhuset istället, babe. :*

Imorn (idag) ska vi äntligen hämta hem vår hund! Det är så tomt här hemma, ingen som svansar efter en och kollar vad man gör, ingen som sitter och glor på från golvet och ingen som sitter uppe med mig så här sent. Åh, längtar!


Min katt är förresten himla söt han också, stod och grejade utanför dörren (man hörde hur han typ dunkade huvet i dörren eller nått?) så Tomas gick och kollade, då stod han där men en död näbbmus på marken. Tomas fiskade in honom och lämnade den döda näbbmusen utanför.. och Mio (katten) gick runt och klagade och skrek här inne och ville hämta in och visa sin fångst. Min duktiga katt :) Kelade lite med honom och berömde honom. Helt sjuk vänlig och gosig katt egentligen, tror bara att han har rivit mig en enda gång under de mer än tre år jag haft honom, och den enda gången så var det dusch-dag och han fick panik. Han låter Ebba (hunden) släpa runt honom i öronen och svansen och bara diggar läget.. Han är lite reserverad för ljud och sådant så han har inte riktigt varit framme och hälsat på Vilda förrän idag! Han kom upp bredvid oss när vi låg i soffan och tittade lite skeptiskt på Vilda men sedan lade han sig ner och kurrade som bara han kan kurra. :) Vilda spanade fascinerat och klämde och kände på Mio som inte sa ett ljud. Vilda tog sats och skulle "smaka" på hans tass också, uuää.. Så långt hann hon dock inte ;) Snabb mamma. ;)


Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Soya ★

Spännande möte med kissen. Stella är helt kär i vår Chili, men Chili är mest skeptisk. Kram

2009-08-03 @ 01:24:25
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Soya ★

Hej igen din lilla spammare :P



Att få lösen till sina inlägg är ett plugin som man har till wordpress. Jag bloggar ju på egen domän med wp som bloggverktyg. Kram

2009-08-03 @ 18:54:29
URL: http://soyasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0