Underbara måndag.

Solen skiner, lite molnigt men superväder för en långpromenad! Runt 14 ska jag rulla iväg med barnvagn och hund till utomhus-barnkalas hos systeryster. Min äldsta systerdotter fyller nio år idag, helt sjukt! Jag var med när hon föddes och minns det som igår.. Då var jag själv 14 år. Oh my säger jag bara.. Livet rinner iväg och man måste ta vara på det medans man har det kvar.

Jag sitter här och dricker lunch, det låter ju så fult.. I lördags åkte vi ju till mina svärföräldrar, så killen plockade iordning skötväskan och lade ner Vildas mat (ersättningen), Ebbas hundmat och mina nutrilettpåsar. Kändes bara lite udda att ha all mat kemiskt framställt liksom. :P Middagen var mysig, de åt grillade lammköttfärsbiffar med fetaost i, ugnsrostad potatis och tzatziki.. Ja, jag smakade faktiskt en liten tugga från killen, och de smakerna.. Åååh! Så underbart med smaker! Istället för bara choklad choklad chokladpulver..

Vägde mig igår också, har gått ner ytterligare ett kilo. :) Så nu är det -4.7 kg sen 10 april, 16 dagar. We like.. ;)



Bild från igår 26/4.
Ja jävlar, kolla mitt ansikte.. Det är ju svårt för er att se som inte känner mig IRL men jag kan ju säga som så att det är en JÄVLA skillnad. Var är mina tre dubbelhakor? :P Skämt åsido.. Om knappa 5kg gör att jag känner sån glädje och styrka.. det är motivation! Jag känner mig fräsch! Trust me. När jag känner mig redo så ska jag lägga ut en före och en efterbild där man ser skillnaden. Jag kommer aldrig bli en spinkig liten brud, det är heller inget jag eftersträvar. Bröst, kurvor och lite hull tycker jag är fint och det ska jag ha kvar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Har du färgat håret? O_o

2009-04-27 @ 14:45:49
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Erica

Gud va kul att det funkar!! :D Vad glad jag blir för din skull, och avis! Jag står stilla nu, men det är för att jag har ätit för lite dom här dagarna. Dock rör jag väldigt mkt på mig.. men jag funderar på att gå över till nutrilett faktiskt! Så håll mig uppdaterad på din blogg! :D

2009-04-27 @ 17:30:30
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Ann-Caroline

Du är så himla duktig tjejen! Det syns massa i ansiktet! Och på kroppen ju.. krama

2009-04-27 @ 18:05:09
URL: http://mellanhimmelochhav.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Du är så duktig tjejen !!! You go girl!

2009-04-27 @ 19:03:08
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se
Postat av: ☆Soya☆

Duktigt och vad fin du är!

2009-05-04 @ 10:16:50
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Ika

Så fina ni är! <3

Och grattis till viktnedgång. Jag blir defenitivt avis att jag inte har sådan diciplin!

:*

2009-05-04 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0